Szinte hihetetlen hány téglából épült ez a szinte 200 éves viadukt
Szinte hihetetlen hány téglából épült ez a szinte 200 éves viadukt
1/101996 márciusa és 1999 szeptembere között a viaduktot a Railtrack, a vasúti infrastruktúra nemzeti tulajdonosa átfogó helyreállításnak vetette alá Forrás: Shutterstock/Ant Cooper
1996 márciusa és 1999 szeptembere között a viaduktot a Railtrack, a vasúti infrastruktúra nemzeti tulajdonosa átfogó helyreállításnak vetette aláForrás: Shutterstock/Ant Cooper
1/10Az Ouse Valley Viadukt a London-Brighton vasútvonalat viszi át az Ouse folyó felett Sussexben Forrás: Shutterstock/Nicola Pulham
Az Ouse Valley Viadukt a London-Brighton vasútvonalat viszi át az Ouse folyó felett SussexbenForrás: Shutterstock/Nicola Pulham
1/10Haywards Heath-től északra és Balcombe-tól délre található Forrás: Shutterstock/Tania Whatley
Haywards Heath-től északra és Balcombe-tól délre találhatóForrás: Shutterstock/Tania Whatley
1/10A díszes kialakításáról ismert építményt úgy jellemezték, mint "valószínűleg a legelegánsabb viadukt Nagy-Britanniában" Forrás: Shutterstock/BCCWM
A díszes kialakításáról ismert építményt úgy jellemezték, mint "valószínűleg a legelegánsabb viadukt Nagy-Britanniában"Forrás: Shutterstock/BCCWM
1/10Az Ouse Valley viadukt építését a London & Brighton Railway társaság kezdte meg 1839 elején Forrás: Shutterstock/bunsview
Az Ouse Valley viadukt építését a London & Brighton Railway társaság kezdte meg 1839 elejénForrás: Shutterstock/bunsview
1/10A viadukt 29 méter magas és 37 félköríves; egyenként 9,1 méter hosszú, balusztrádokkal koronázott boltív viszi tovább, amelyek összesen 450 méter hosszúságúak Forrás: Shutterstock/Nicola Pulham
A viadukt 29 méter magas és 37 félköríves; egyenként 9,1 méter hosszú, balusztrádokkal koronázott boltív viszi tovább, amelyek összesen 450 méter hosszúságúakForrás: Shutterstock/Nicola Pulham
1/10Minden pillér egy-egy félköríves aljzattal ellátott boltívvel rendelkezik, aminek az volt az előnye, hogy csökkentette a szükséges téglák számát Forrás: Shutterstock/Melanie Hobson
Minden pillér egy-egy félköríves aljzattal ellátott boltívvel rendelkezik, aminek az volt az előnye, hogy csökkentette a szükséges téglák számátForrás: Shutterstock/Melanie Hobson
1/10A viadukt építéséhez körülbelül 11 millió téglát használtak fel Forrás: Shutterstock/Marijus Kuokstis
A viadukt építéséhez körülbelül 11 millió téglát használtak fel Forrás: Shutterstock/Marijus Kuokstis
1/101841. július 12-én a viaduktot hivatalosan is megnyitották a vonatforgalom előtt, bár a befejező részletek csak a következő évben készültek el teljesen Forrás: Shutterstock/Flyby Photography
1841. július 12-én a viaduktot hivatalosan is megnyitották a vonatforgalom előtt, bár a befejező részletek csak a következő évben készültek el teljesenForrás: Shutterstock/Flyby Photography
1/101983 májusára a viaduktot II. osztályú műemlékként ismerték el Forrás: Shutterstock/Flyby Photography
1983 májusára a viaduktot II. osztályú műemlékként ismerték elForrás: Shutterstock/Flyby Photography