Még a váláson is milliókat keresnek Kulcsár Edináék

Kulcsár Edina
Vágólapra másolva!
Hatalmas port kavart, hogy Kulcsár Edina és Szabó András Csuti bejelentette válását, majd a szépségkirálynő leleplezte új szerelmét. Az influenszerpáros magánéleti válsága alaposan felkavarta a médiát, ez pedig nagyon sok pénzt hozhat a konyhájukra.
Vágólapra másolva!

A „rossz reklám is reklám" elvén a szerelmi háromszög minden tagja megduplázhatja, vagy akár meg is háromszorozhatja eddigi bevételeiket. Erről Zsóri Martin Influenszer-menedzser beszélt a Borsnak.

– Mivel jelenleg intenzív a médiajelenlétük, ezért Edina, G.w.M. és Csuti is potenciálisan több pénzt kérhet a reklámkampányokért, promóciókért. Ez lehet akár kétszer, sőt, háromszor nagyobb összeg a megnövekedett követőszám miatt – nyilatkozta a szakértő.

Közös kampányt valószínűleg már nem indítanak, de külön-külön is értékesebb lett a megjelenésük Forrás: Szabó András / Instagram

Amióta Edina megmutatta a világnak új kedvesét, a közösségi oldalán 7 ezerrel többen kedvelték, ezzel már 626 ezer követője lett, amivel megelőzte Hódi Pamelát, Vasvári Vivient, sőt még Majkát is.

A nevető harmadik

Csuti Instagram-oldala is felkapott, neki 9 ezerrel több követője lett. A nevető harmadik, G.w.M. profitált a legtöbbet az elmúlt egy hét alatt, neki ugyanis 23 ezer fővel gyarapodott a rajongótábora.